اشک یعنی...


مجرمان عاشق

عاشقي ازاد (دل گفته هاي من

اشک یعنی گریه های بی صدا

اشک یعنی وسعت اندوه ما

اشک یعنی دلبر از کویم برفت

اشک یعنی شادی از رویم برفت

اشک یعنی دیده ام او را نمی بیند دگر

اشک یعنی روی او درخواب نبینم من دگر

اشک یعنی ظلمت قلب شکسته

اشک یعنی خاطراتی که گذشته

اشک یعنی بی تو فردایی ندارم

اشک یعنی بی تو رویایی ندارم

اشک یعنی قطره های خاطره

اشک یعنی غربت یک پنجره

اشک یعنی دل سپردن تا ابد

اشک یعنی از تو خواندن تا ابد

اشک یعنی بارش یک ابر پر

اشک یعنی قطره هایی همچو در

اشک یعنی بی وفاییبی وفایی

اشک یعنی بی صداییبی صدایی

اشک یعنی سوختن تا آسمان

اشک یعنی گریه های بی امان

اشک یعنی رفتن تو حسرت من

اشک یعنی هجرت تو ماندن من

اشک یعنی آخر یک راه دور

اشک یعنی غصه ی یک مرد کور

اشک یعنی یاد روز آشنایی

اشک یعنی غربت روز جدایی



نظرات شما عزیزان:

بهزاد
ساعت21:38---2 تير 1390
اشک یعنی سوختن دل وچیکیدن یه قطره شفاف از چشم به نام اشک

اشک یعنی00000

زندگي زيباست ولي بي بهونه

چرا سرنوشت من اينجور شئ

چرا حرف هاي من رنگي نداره

من چه کردم

اي خدا دارم ديونه ميشم

سلام

بايه بهونه شادم کن

نمي دونم تا به حال عاشق يه پسر شدي يه يا نه

بيا بخون سرنوشت منو بدون چي مي کشم ازدست اين و اون کمکم کن فراموشش کنم خواهش مي کنم بيا مرحم بذار به درد دلم چشم به راهتم به خدا دعات مي کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 17 / 3 / 1390برچسب:,ساعت 20:4دل گفته هاي sali| |


Power By: LoxBlog.Com